Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian

  • masa pelepasan:2022-07-22 18:49:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:421
  • Penerangan pantas:

    Pelabuhan Cabello,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau fo

Kandungan artikel

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pelabuhan CabelloPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

HuanuniOperasi pengubah tenggelam minyak

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, apabila lapisan pengasingan rosak Menurut undang-undang Ohm,Pelabuhan CabelloPengubah kotak 500, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan,Pelabuhan CabelloProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyak, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pelabuhan CabelloApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Segel kebocoran minyak

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

AgdasMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan hidraulik dalamanSekiranya anda ingin meningkatkan ke

    Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan hidraulik dalamanSekiranya anda ingin meningkatkan ke

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlat besi jambatan naikProses pengeluaran lebih lengkap

    Lapangan Terbang FrankfurtPlat besi jambatan naikProses pengeluaran lebih lengkap

  • AvignonPaksi penerbangan tetap hidraulikHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

    AvignonPaksi penerbangan tetap hidraulikHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

  • AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan

    AvignonLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumElemen perhatian penyelarasan pemasangan

  • AvignonLif rumah tangga kecil VillaIndustri apa yang boleh digunakan

    AvignonLif rumah tangga kecil VillaIndustri apa yang boleh digunakan

  • Sabana de La MarPengubah distribusiApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

    Sabana de La MarPengubah distribusiApakah syarat prestasi asas untuk penggunaan produk

  • AnconaPlatform penangkapan hidraulik diimportMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

    AnconaPlatform penangkapan hidraulik diimportMemperkukuhkan kepentingan penyatuan yang berkesan

  • AnconaPlatform jembatan naikApakah ciri asas

    AnconaPlatform jembatan naikApakah ciri asas

  • segera:Peringatan: Maklumat Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian memberi anda Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian oleh syarikat kami, perkhidmatan Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian. Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pelabuhan CabelloPengubah kuasa tambang Ks11Spesifikasi pembinaan untuk projek pengubahsuaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!