QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas

  • masa pelepasan:2022-07-26 10:49:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:426
  • Penerangan pantas:

    Quibor,QuiborKehilangan pengubah kuasa,Penghakiman cacat pengubah kuasaAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah

Kandungan artikel
QuiborKehilangan pengubah kuasa,

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

QuiborKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Operasi pengubah tenggelam minyak

Masjed SoleymanKebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,QuiborPengubah jenis kering 1250kva, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas



Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Menghormati pelangganCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,QuiborPenukar jenis kering 2500kVA, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Selepas ujian sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Oil leakage of cast iron parts

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

AgdasMaklumat produk lain
  • AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

    AbundantPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaBagaimanakah ia berfungsi?

  • AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

    AbundantLift penglihatan villa rumahPengesanan saiz

  • DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

    DeliciasApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis keringPemasaran internet membawa peluang baru

  • KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

    KastrikumPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingProses pengeluaran

  • KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

    KastrikumFixed boarding bridgeModel pengeluaran

  • PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

    PemulihanPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftUntuk apa itu

  • PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

    PemulihanPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeberkesanan kos industri

  • PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

    PemulihanLift rumah villa jenis trekSenang dinaikkan, dapatkah mereka yang sudah lama melambung ke l

  • segera:Peringatan: Maklumat QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas memberi anda QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas oleh syarikat kami, perkhidmatan QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas. QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QuiborPengubahsuaian pengubah kuasaNilai bahan yang bernas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!