CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • masa pelepasan:2022-07-26 22:49:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:525
  • Penerangan pantas:

    Cantaura, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Analisis kesalahan

Kandungan artikel
untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

CantauraFormula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

AkoudaOil leakage of cast iron parts

Apabila meninggalkan kilang,CantauraPengubah semasa tinggi, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Pembuat Transformer

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

produksiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Jabatan KewanganPenghakiman cacat pengubah kuasa

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji,CantauraMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkan,CantauraPengubah bekalan kuasa, angin dan pasir.

CantauraUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

AgdasMaklumat produk lain
  • LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

    LorientPlatform penangkapan jenis gunting bergerakMengapa menjadi penting dalam kawalan proses indus

  • LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

    LorientPlatform mengangkat bebas halangan menegakTrend pembezaan pelarasan harga tetap tidak berubah

  • GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

    GuadalupeKapasiti pengubah distribusiJenama reka bentuk

  • SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

    SofiaPlatform angkat hidraulik lif bergerakKod Penggunaan yang Adil

  • SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

    SofiaTekanan hidraulik paksi naik bimbitApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

  • PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

    PadebornJembatan naik kecil sederhanaTurun naik harga lewat

  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • segera:Peringatan: Maklumat CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli memberi anda CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli oleh syarikat kami, perkhidmatan CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli. CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CantauraPenukar bilik pemulihanApa yang perlu diberi perhatian semasa membeli, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!