KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum

  • masa pelepasan:2022-07-28 10:49:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:142
  • Penerangan pantas:

    Khanabad,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah.

Kandungan artikel

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

KhanabadKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

KlimavichyIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum



Berapa banyak pengubah kuasa

Pasar pengubah dalaman lambat

Operasi pengubah tenggelam minyak

HargaApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan,KhanabadStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Di mana saya boleh mencarinya?Berapa banyak pengubah kuasa

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

KhanabadDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk tetapkan penggera masalah umum,KhanabadIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyak, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

AgdasMaklumat produk lain
  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

    Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

  • Putera AlbertHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11Fungsi dan kelebihan utama

    Putera AlbertHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11Fungsi dan kelebihan utama

  • MaynoothPlatform angkat hidraulikuntuk apa ia digunakan

    MaynoothPlatform angkat hidraulikuntuk apa ia digunakan

  • MaynoothJembatan pengangkutan khususCiri-ciri proses pengeluaran

    MaynoothJembatan pengangkutan khususCiri-ciri proses pengeluaran

  • PSV EindhovenJembatan boardingMasalah umum pengikat

    PSV EindhovenJembatan boardingMasalah umum pengikat

  • PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

    PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

  • PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

    PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

  • segera:Peringatan: Maklumat KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum memberi anda KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum oleh syarikat kami, perkhidmatan KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum. KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KhanabadPenukar jenis kering Scb13-1600kvaCiri dan spesifikasi umum, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!