QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya

  • masa pelepasan:2022-08-03 16:08:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:266
  • Penerangan pantas:

    Qazimammad,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

QazimammadPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

KyaukseDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan,QazimammadPemulihan pengubah kuasa, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya



Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

jumlah kosPada pengurusan muatan:

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul,QazimammadBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya



Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi) terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius,QazimammadPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis kering, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

QazimammadSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

AgdasMaklumat produk lain
  • CaenPenghasilan jambatan naikAdakah ia akan membawa titik perubahan?

    CaenPenghasilan jambatan naikAdakah ia akan membawa titik perubahan?

  • ELFORDPaksi mendaki hidraulik tetapKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

    ELFORDPaksi mendaki hidraulik tetapKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

  • ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

    ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

  • ELFORDLif rumah tangga kecil 3 tingkatSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

    ELFORDLif rumah tangga kecil 3 tingkatSekiranya anda ingin meningkatkan kecekapan pemprosesan

  • Monte PlataPengubah dan pengubah kotakAplikasi ujian tekanan udara

    Monte PlataPengubah dan pengubah kotakAplikasi ujian tekanan udara

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan hidraulik dalamanSekiranya anda ingin meningkatkan ke

    Lapangan Terbang FrankfurtPlatform penangkapan hidraulik dalamanSekiranya anda ingin meningkatkan ke

  • Lapangan Terbang FrankfurtPlat besi jambatan naikProses pengeluaran lebih lengkap

    Lapangan Terbang FrankfurtPlat besi jambatan naikProses pengeluaran lebih lengkap

  • AvignonPaksi penerbangan tetap hidraulikHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

    AvignonPaksi penerbangan tetap hidraulikHarga turun naik lebih tinggi, tidak buruk

  • segera:Peringatan: Maklumat QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya memberi anda QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya oleh syarikat kami, perkhidmatan QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya. QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QazimammadQuotasi untuk pengubah tenggelam minyakBetapa kuatnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!