BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik

  • masa pelepasan:2022-08-09 18:06:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:480
  • Penerangan pantas:

    Balaxani,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

BalaxaniSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV,BalaxaniBerapa banyak pengubah kuasa 160, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Pembuat pengubah jenis kering

Jinan(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Kilang pengubah kuasa


BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik



Syarikat pengubah jenis kering

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

konsumApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Kekerjaan MeticulousKebocoran minyak dari radiator paip panas

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan seperti perubahan warna, deformasi ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light,BalaxaniPengubah jenis kering bergerak, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

AgdasMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik memberi anda BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik. BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BalaxaniSerye TransformerCara bermain kesan pelindung yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!