PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi

  • masa pelepasan:2022-08-13 08:21:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:239
  • Penerangan pantas:

    Palang, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggeraSelepas ujian, hubungan tarik-masuk dengan litar pem

Kandungan artikel
sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera

Selepas ujian, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

LouisvilleUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.


PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Strategi pakejDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan,PalangHarga pemeliharaan pengubah terbenam minyak, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm,PalangAnalisis pengubah distribusi, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Lepaskan skru inti


PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia tidak perlu diam.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Penghakiman cacat pengubah kuasa

PalangAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AgdasMaklumat produk lain
  • BudaorsJembatan naik bimbitApakah perkembangan industri semasa?

    BudaorsJembatan naik bimbitApakah perkembangan industri semasa?

  • BudaorsLift menegak boleh capaiPrestasi berubah kerana suhu

    BudaorsLift menegak boleh capaiPrestasi berubah kerana suhu

  • NorthamptonPengubah dan pengubah kotakPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

    NorthamptonPengubah dan pengubah kotakPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

  • AucklandPenyesuaian platform angkat hidraulikCiri-ciri proses pengeluaran

    AucklandPenyesuaian platform angkat hidraulikCiri-ciri proses pengeluaran

  • AucklandProdusi jambatan naikApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

    AucklandProdusi jambatan naikApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • RurmondJembatan naik hidraulik bergerakPadang akan mendapat keuntungan

    RurmondJembatan naik hidraulik bergerakPadang akan mendapat keuntungan

  • RurmondJembatan naik bimbitEkologi baru dan ekonomi hijau

    RurmondJembatan naik bimbitEkologi baru dan ekonomi hijau

  • RurmondLift mini rumah Lift rumah kecilCara menangani kecurian

    RurmondLift mini rumah Lift rumah kecilCara menangani kecurian

  • segera:Peringatan: Maklumat PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi memberi anda PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi oleh syarikat kami, perkhidmatan PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi. PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PalangTransformer pemindahan kuasa balikPenebat bunyi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!