Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan

  • masa pelepasan:2022-08-13 10:21:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:349
  • Penerangan pantas:

    Bella,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat

Kandungan artikel

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

BellaMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

PopovoGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,BellaPenukar tiga fasa, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa


Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Trend pasarOil leakage of cast iron parts

Selepas memegang bolt longgar, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Pembuat pengubah jenis kering


Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan



Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa,BellaStabilisasi Tengah Transformer, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

BellaSesetengah diikat dengan pita plastik untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

pelaburanBunyi dalam kes kegagalan fasa

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV,BellaPenukar jenis kering Scb14, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

AgdasMaklumat produk lain
  • KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

    KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

  • KemonaJembatan naik keretaAsal

    KemonaJembatan naik keretaAsal

  • Honolulupelayar dockUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Honolulupelayar dockUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • HonoluluPlatform penangkapan gaya tahapEmpat elemen perhatian pembelian

    HonoluluPlatform penangkapan gaya tahapEmpat elemen perhatian pembelian

  • HonoluluBiaya lif rumah tangga kecilManfaat yang tidak boleh dilepaskan

    HonoluluBiaya lif rumah tangga kecilManfaat yang tidak boleh dilepaskan

  • britainPemilihan pengubah jenis kering tiga fasajenama

    britainPemilihan pengubah jenis kering tiga fasajenama

  • HainanTrak platform angkat hidraulik elektrikSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

    HainanTrak platform angkat hidraulik elektrikSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

  • HainanJembatan naik tinggiCadangan jenama industri

    HainanJembatan naik tinggiCadangan jenama industri

  • segera:Peringatan: Maklumat Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan memberi anda Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan. Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bella10kV box type power transformerLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!