PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih

  • masa pelepasan:2022-08-13 11:23:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:270
  • Penerangan pantas:

    Pirgaaj,Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh di

Kandungan artikel

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Pirgaaj. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Berapa banyak pengubah kuasa

AnyksciaiBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,PirgaajPower transformer 2, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih



Sesetengah diikat dengan pita plastik dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik,PirgaajJadual berat penukar tenggelam minyak, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, guna & ldquo; ” menunjukkan.


PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

peringkatTherefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,PirgaajJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

PirgaajPemburukan pengisihan Solenoid

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

AgdasMaklumat produk lain
  • PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

    PericoParameter utama pengubah tenggelam minyakCara melakukan ujian tekanan

  • Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

    Rio CautoPasar industri pengubah jenis keringpengilang

  • Aguada de PasajerosPasar pengubah jenis keringRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

    Aguada de PasajerosPasar pengubah jenis keringRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

  • CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri

    CalimetePelbagai model pengubahMempunyai kelebihan tersendiri

  • PalmiraPelbagai pengubahApakah pengelasan tertentu

    PalmiraPelbagai pengubahApakah pengelasan tertentu

  • MinasPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPenghantaran yang baik

    MinasPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyakPenghantaran yang baik

  • EsmeraldaPemasangan pengubah distribusiJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

    EsmeraldaPemasangan pengubah distribusiJualan pasaran telah meningkat dengan ketara

  • Nueva GeronaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringApa prinsip reka bentuk

    Nueva GeronaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringApa prinsip reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih memberi anda PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih. PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PirgaajAmbient temperature requirements for dry-type transformerCara memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!