MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi

  • masa pelepasan:2022-08-14 14:06:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:600
  • Penerangan pantas:

    Marneuli,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

MarneuliDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Pembuat pengubah jenis kering

San Jose PinulaPembuat pengubah kuasa

Pembuat pengubah kuasa

Therefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,MarneuliHarga pengubah kotak kering 800 KVA, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Yang paling murah(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Sebab api dalam pengubah kuasa


MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

analisisSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa,MarneuliModel pengubah jenis kering 35kV, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu,MarneuliPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyak, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

MarneuliPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Pemburukan pengisihan Solenoid

AgdasMaklumat produk lain
  • Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

    Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

  • MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

    MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

  • MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

    MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

  • Siegenpelayar dockHakikat

    Siegenpelayar dockHakikat

  • SiegenLift gunting bergerak sepenuhnyaKekuatan persaingan pasaran

    SiegenLift gunting bergerak sepenuhnyaKekuatan persaingan pasaran

  • SiegenLift Duduk Rumah VillaCara membaiki

    SiegenLift Duduk Rumah VillaCara membaiki

  • Villa VasquezPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVPenyelidikan dan pengembangan peralatan penguk

    Villa VasquezPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVPenyelidikan dan pengembangan peralatan penguk

  • Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDi mana bahagian operasi operasi dicerminka

    Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDi mana bahagian operasi operasi dicerminka

  • segera:Peringatan: Maklumat MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi memberi anda MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi. MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MarneuliItem inspeksi pengubah jenis keringCiri dan fungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!