BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • masa pelepasan:2022-08-14 14:26:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:162
  • Penerangan pantas:

    Borjomi,Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lo

Kandungan artikel

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

BorjomiPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Marinha GrandePenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kilang pengubah kuasa


BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan,BorjomiBerapa banyak pengubah kotak 315, AC dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Survey produkDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,BorjomiSkema pemasangan penukar 35 kV minyak,BorjomiRated current of 1600KVA box transformer, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.


BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Berapa harganya?Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

BorjomiSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

AgdasMaklumat produk lain
  • ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

    ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

  • LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

    GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

    San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri memberi anda BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri oleh syarikat kami, perkhidmatan BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri. BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BorjomiJadual kehilangan pengubah distribusiSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!